Les obres del nou pavelló ja estan en marxa

0
587

Les obres del nou pavelló municipal s’han posat en marxa durant aquest mes de setembre, aquest ha de servir de gimnàs per l’escola Pla del Puig i també ha de permetre que les entitats esportives com l’ASFE tinguin un nou espai d’entrenament. Joan Carles Batanés, alcalde de Sant Fruitós, explicava els detalls al programa Esport i Punt.

 

 

Actualment part de les activitats esportives s’han de fer fora del poble en altres pavellons de la comarca, amb aquest nou equipament es podrien fer les activitats al municipi.

 

 

De moment es farà una fase inicial, que està prevista que duri 12 mesos i s’ha pressupostat per 3.600.000 €. Un cop feta quedarà pendent una La segona fase de les obres que inclourà la construcció de la graderia, la zona de vestidors i tots els acabats finals.

 

Recupera l’Esport i punt al canal de YouTube:

https://www.youtube.com/@esportipunt8969/videos

Tota l’actualitat esportiva del Bages la trobarà al canal de Whatsapp del programa:

https://whatsapp.com/channel/0029VaxJptEGOj9vndXOiE1R

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí