“Troba el click perdut” ha estat l’iniciativa estrella de la segona setmana del comerç, que s’ha celebrat del 19 al 25 de març. L’activitat, de caire familiar, tractava de buscar el “click” amagat a cada establiment adherit al Sant Fruitós Comerç Actiu. Un cop els participants l’havien trobat, l’establiment segellava la butlleta i un cop estava tot ple, es portava la butlleta al Nexe-Espai de Cultura per entrar en un sorteig d’un lot de Playmobil. L’acte, que es va dur a terme el dissabte 24 de març, de 6 a 7 de la tarda, va ser tot un èxit de participació. Fins a 220 nens i nenes del municipi van acudir a la cita per portar la seva butlleta i celebrar la festa i entrega d’obsequis.
Aquesta, però, no va ser la única iniciativa que Sant Fruitós Comerç Actiu va organitzar per la setmana. També es va fer una xerrada tancada als comerciants sota el tema “Et mereixes que et comprin? Claus per a una experiència de compra satisfactòria” i a càrrec d’Andreu March, expert en comerç de l’ESCODI. I l’última activitat va ser una xerrada a càrrec de la Policia de Proximitat dels Mossos d’Esquadra, per tractar el tema “Seguretat en el comerç“.
La setmana del comerç és una iniciativa de la Generalitat de Catalunya que compta amb més de 200 actuacions arreu de Catalunya, organitzades per 136 entitats i associacions. Les comarques de la Catalunya Central han acollit un total de 43 activitats, organitzades per 27 entitats i associacions.