El passat cap de setmana 24 i 25 d’abril, es va celebrar el 21è Torneig de Pasqua Memorial Martí Orive 2018 amb la participació de 47 equips, repartits entre futbol i bàsquet. Més de 600 esportistes van jugar un total de 88 partits.
Gràcies a la col·laboració de Fundació Ametller Origen es va fomentar els hàbits saludables, durant la pràctica esportiva, repartint més de 150 plàtans entre tots els participants.
La trobada d’escoles que s’havia de dur a terme el dissabte al matí a les instal·lacions de l’Escola Paidos, va ser ajornada a causa de la pluja.
En el torneig de bàsquet hi varen participar diferents clubs i escoles com: CB Navàs, AE Sallent, CB Castellet, Joviat, CN Tàrrega, La Salle, Manresa, Bàsquet Oms, CB Artés, Ave Maria, CB Solsona, CB Santpedor, CB Manlleu, Femení Osona, CB Vilatorrada, CEB Navarcles i Sant Gervasi. Per la part de futbol varen poder veure en acció el Sallent, Fruitosenc, Puig-reig, Manresa, La Flama i l’Artés.
Les cheerleaders, sota la direcció de la Mar Ambròs, van dinamitzar les mitges parts i les finalitzacions dels partits amb les seves coreografies. Tot aquell que va voler, va poder col·laborar comprant tires pels sortejos de les diferents paneres, realitzades gràcies als col·laboradors i patrocinadors del torneig.
L’ AEE PAIDOS com a organitzador del torneig, va decidir atorgar el trofeu FAIR PLAY, que concedeix cada any la FCBQ, amb el lema “Encistellem amb respecte i formem amb valors”, a l’Associació Esportiva AE SALLENT per la seva vinculació amb el bàsquet i amb la AEE PAIDOS.
El premi el va entregar el Sr. Fernando Peñarrubia, com a representant de la FCBQ Comarques Centrals.
L’organització va agrair a totes aquelles persones que fan possible la realització del torneig: monitors, jugadors, entrenadors, col·laboradors, patrocinadors, dinamitzadors i alumnes de l’Escola Paidos, pares col·laboradors i tota aquella gent que no és visible però que gràcies a ells el torneig és tot un èxit.
Els guanyadors de les diferents categories del 21è torneig de Pasqua Paidos Memorial Orive varen ser:
-
Dissabte matí:
-
Premini femení: PAIDOS – ASFE
-
Mini femení taronja: CN Tàrrega Blanc
-
Premini masculí: HIMESA Sallent
-
-
Dissabte tarda:
-
Infantil femení: CB Manlleu
-
Infantil masculí Verd: DENTAL Manresa la Salle B
-
Infantil masculí Taronja: CB Solsona
-
-
Diumenge tarda:
-
Mini femení verd: Paidos-Sallent Verd
-
Premini masculí A: Joviat
-
Mini masculí: CB Solsona
-