Els ciutadans de Sant Fruitós rebran atenció telefònica de manera més eficient

0
85
Young woman working from home on the computer and talking on the phone with the office

A partir del pròxim dilluns 14 d’octubre els ciutadans que vulguin comunicar-se telefònicament amb l’Ajuntament podran fer-ho de forma més àgil i eficient.

L’Ajuntament ha instaurat un nou funcionament de la centraleta de telefonia que permetrà que els interlocutors puguin dirigir-se directament a les extensions telefòniques del departament amb què tinguin interès contactar.

Amb aquest canvi es busca oferir una comunicació més eficient, i amb menys esperes, i alhora oferir una atenció més personalitzada per tal que els ciutadans puguin accelerar els seus tràmits i gestions tant com sigui possible.

Amb aquest nou sistema, els ciutadans i ciutadanes que truquin al telèfon general de l’Ajuntament — 93 878 97 00—, si coneixen l’extensió a la qual volen adreçar-se, podran accedir-hi, i si no hauran de seguir les indicacions d’una locució inicial que els informarà del número que han de prémer per accedir a un departament determinat. En concret es podrà seleccionar les opcions de serveis públics, permisos d’obra, permisos d’activitats, promoció econòmica i ocupació, licitacions, recursos humans i facturació.

La resta de gestions quedaran igualment ateses pel personal d’Atenció a la Ciutadania i seran redirigides en funció de les seves necessitats.

Aquesta és la primera de les mesures que s’han implementat a l’Ajuntament per tal de posar en funcionament l’Oficina Municipal d’Atenció Ciutadana al municipi, un espai des d’on poder atendre de forma més global les peticions ciutadanes.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí