A partir del pròxim dilluns 14 d’octubre els ciutadans que vulguin comunicar-se telefònicament amb l’Ajuntament podran fer-ho de forma més àgil i eficient.
L’Ajuntament ha instaurat un nou funcionament de la centraleta de telefonia que permetrà que els interlocutors puguin dirigir-se directament a les extensions telefòniques del departament amb què tinguin interès contactar.
Amb aquest canvi es busca oferir una comunicació més eficient, i amb menys esperes, i alhora oferir una atenció més personalitzada per tal que els ciutadans puguin accelerar els seus tràmits i gestions tant com sigui possible.
Amb aquest nou sistema, els ciutadans i ciutadanes que truquin al telèfon general de l’Ajuntament — 93 878 97 00—, si coneixen l’extensió a la qual volen adreçar-se, podran accedir-hi, i si no hauran de seguir les indicacions d’una locució inicial que els informarà del número que han de prémer per accedir a un departament determinat. En concret es podrà seleccionar les opcions de serveis públics, permisos d’obra, permisos d’activitats, promoció econòmica i ocupació, licitacions, recursos humans i facturació.
La resta de gestions quedaran igualment ateses pel personal d’Atenció a la Ciutadania i seran redirigides en funció de les seves necessitats.
Aquesta és la primera de les mesures que s’han implementat a l’Ajuntament per tal de posar en funcionament l’Oficina Municipal d’Atenció Ciutadana al municipi, un espai des d’on poder atendre de forma més global les peticions ciutadanes.