L’Ajuntament estrena ‘Connecta’t’, un nou servei per ajudar als veïns i veïnes a realitzar tràmits electrònics

0
542

Els santfruitosencs i santfruitosenques rebran assistència per descarregar el certificat COVID, demanar hora al CAP, gestionar cites amb el SEPE o sol·licitar una ajuda pública a través de ‘Connecta’t’, un nou servei que ha impulsat l’Ajuntament.

Amb aquesta nova eina, la idea és fer accessibles uns tràmits que han generat certes dificultats per a part de la població. Es donarà suport presencial amb tot el relacionat amb les TIC i les seves relacions amb les administracions. 

A més, també es busca fomentar l’ús i coneixement de la tecnologia per a la gent que no sol fer-la servir, i que arran de la pandèmia s’ha vist obligada per la digitalització dels tràmits que abans es podien resoldre presencialment.

El servei Connecta’t està ubicat a l’Oficina de Recuperació Econòmica del municipi, a l’edifici del Nexe- Espai de Cultura, i està obert els dimarts de 9 a 11 del matí i els dijous de 5 a 7 de la tarda.

Els usuaris que vulguin fer ús d’aquesta iniciativa podran dirigir-se presencialment a l’Oficina sense necessitat de demanar cita.

L’Ajuntament de Sant Fruitós va presentar aquest servei el passat dimarts de la mà de l’alcaldessa de Sant Fruitós de Bages, Àdria Mazcuñan, la regidora d’atenció a les persones, Cristina Murcia, l’adjunta de direcció de l’ABS Navarcles-Sant Fruitós-Santpedor, Lourdes Garcia i la referent d’atenció a la ciutadania de l’ABS, Silvia Armengol.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí