La Biblioteca de sant Fruitós ha engegat aquest estiu la iniciativa ‘Biblioexperiències’. Es tracta d’uns packs agrupats per temàtiques que el que pretenen és captivar l’usuari amb experiències d’oïda, vista i fins i tot gust. La tècnica auxiliar de la Biblioteca de Sant Fruitós, la Maria del Mar Delgado, ha explicat a Ràdio Sant Fruitós, en què consisteixen aquestes Biblioexperiències:
Reproductor d'àudioNo només és lectura sinó diverses sensacions. Maria del Mar Delgado explica què és el que s’ha de tenir en compte a l’hora d’escollir un d’aquests packs:
Reproductor d'àudioTots els packs estan a l’abast dels usuaris a la Biblioteca de Sant Fruitós de Bages i les podreu consultar al mostrador.