L’espot del Festival CLAM 2018 mostra l’addicció als “likes”

0
787

Falten poc menys de dues setmanes perquè el Festival Internacional de Cinema Social de Catalunya (CLAM) obri les seves portes. Enguany es consolida encara amb més força i encara una 15ena edició plena de novetats que començarà el 26 d’abril i clourà el 6 de maig.

Una d’elles és l’espot, que s’ha estrenat aquesta setmana, i que és obra dels alumnes de Direcció Cinematogràfica de l’Escola de Cinema de Barcelona. En concet, el dirigeix el barceloní David Lirio i el fil conductor és la temàtica d’aquesta edició: la revolució tecnològica i el bé comú. Així, al llarg de gairebé dos minuts, l’espot mostra l’addicció dels humans per aconseguir “likes” i “follows” a les xarxes socials a través de la història del Henry, un científic que trafica amb aquesta droga del segle XXI. Així, el doctor Meinsaft pretén aconseguir la seva nova i horrible creació “El Franskenstein 2.0”. La proposta de Lirio i el seu equip és mostrar “el xoc entre generacions tecnològiques i les precedents. Mentre les primeres miren cap a endavant, les altres ens recorden en tot moment el perills que hi ha quan s’avança a tota màquina sense frens”.

Lirio, de 23 anys, ha estat acompanyat en el rodatge amb els també alumnes de l’ECIB, Tània Garcia (direcció de fotografia), Marc Hernández, Alba Escalon, Anna Clotet, Jon Carrillo, Mario Jordana, Dani Giménez, Xavi Margalef, Pol Reanu i Santi Arcos. L’espot, a més, s’inspira en el cartell del CLAM, realitzat per la dissenyadora Lucia Alcaina, i amb la temàtica triada del festival.

D’aquesta forma, el CLAM comença el compte enrere presentant la programació i estrenant el seu espot per promocionar el certamen que es durà a terme a Navarcles, Manresa i Avinyó com a seu itinerant. L’espot, a més, es projectarà abans de cada jornada del festival.

Aquí el teniu:

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí