Es multiplica per dos el pressupost cap als barris de fora del nucli amb la intenció que es recuperin dels efectes que encara arrosseguen de la pandèmia.
Qui més perjudicat n’ha sortit han estat els diferents sectors socials i econòmics, com ara el teixit associatiu dels barris, unes entitats que des de l’Ajuntament consideren indispensables per a la cohesió i participació de la ciutadania.
És Àdria Mazcuñán, alcaldessa del poble. Tot plegat ha fet que augmentessin els costos per a fer propostes d’oci i lleure que programen habitualment als diferents barris, i també han hagut de fer front a despeses sobrevingudes com la compra de productes d’alimentació que s’havien fet malbé o altres materials que tampoc poden ser utilitzats degut al llarg període amb què no se n’ha fet ús.
Així, els barris de les Brucardes, Pineda de Bages i Torroella de Baix se subvencionaran amb 3.200 euros cadascun i el barri de la Rosaleda, rebrà 3.600 euros.
